Opwekking daar, Ik hier - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Alida - WaarBenJij.nu Opwekking daar, Ik hier - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Alida - WaarBenJij.nu

Opwekking daar, Ik hier

Door: Alida

Blijf op de hoogte en volg Alida

22 Mei 2010 | Moldavië, Chisinau

Het regent. Eigenlijk best een goed idee om de regen hier te laten vallen, want wat er hier valt, kan niet bij biddingshuizen vallen. Op de achtergrond hoor ik geluiden van Opwekking. Heb ik even geluk dat ik hier een goede internetverbinding heb, en dat grootnieuwsradio het hele weekend live vanuit opwekking uitzend!

Natuurlijk is het niet hetzelfde. Over de radio heb je geen keuze waar je naar luister, en dus ben ik nu veroordeeld om te luisteren naar een een of andere vage talentenjacht van de grootnieuwsradio. Met nog vagere comments van de jury. Maar goed, in die tijd kan ik mooi mijn kamer opruimen, een mailtje sturen, een blogje schrijven en wat kaarten schrijven en mijn nieuwsbrief maken.

Met sms’jes en deze internetsite voel ik me zo verbonden met Nederland dat ik net haast niet uit mijn woorden kwam toen er een buurman aan de deur kwam om te vragen of ik een sleutel van de elektricteitkastjes heb. Ik hoop nog veel preken en liederen te horen dit weekend!

  • 22 Mei 2010 - 19:41

    Marjolijn:

    Een opgewekt Pinksterfeest gewenst waarbij je je een beetje in Nederland voelt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alida

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 207015

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 24 Februari 2011

Aan't werk in Moldavië

Landen bezocht: