Trouwerij van katrin in Oostenrijk - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Alida - WaarBenJij.nu Trouwerij van katrin in Oostenrijk - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Alida - WaarBenJij.nu

Trouwerij van katrin in Oostenrijk

Door: Alida

Blijf op de hoogte en volg Alida

20 Mei 2010 | Moldavië, Chisinau

Meer dan eens neem ik het me voor om mijn blog weer nieuw leven in te blazen. Om wat regelmatiger wat kleine stukjes te schrijven, in plaats van eens in de maand een lang verhaal waarin ik alle informatie wil proppen.

Ik ben net terug van vakantie. Het is een gek idee dat ik de komende 9 maanden geen vakantie meer zal hebben. Met uitzondering van de kerstdagen. Maar goed, de vakantie die ik heb gehad kan niemand me meer afnemen. Ik heb de dagen doorgebracht in vreemde steden en in de bergen in Oostenrijk. Het was een goed afgewogen mix van relaxen (lezen / films kijken), inspannen (stads- en bergwandelingen), praktisch werk (schoonmaken, tafels decoreren en bloemschikken) en feestvieren (de trouwerij van Katrin!).

Maandagmiddag kwamen we weer veilig terug in Moldavie. Zeker met de ramp in je achterhoofd en alle asperikelen mag je dat toch wel een klein wonder noemen. Dinsdag hadden we de maandelijkse gebeds- en vastendag. Heerlijk om deze nieuwe periode te beginnen met het hele team. De week vakantie heeft me zeker goed gedaan, en ik heb echt even afstand kunnen nemen van al het werk waar ik dagelijks mee bezig ben. Maar ik ben blij om weer terug te zijn in Chisinau!

  • 20 Mei 2010 - 22:19

    Jan:

    tja alida, ik wilde al BIJNA een opmerking gaan maken over "bevroren weblogs"... nee hoor, maar serieus: ik WEET dat je je best doet "ons" op de hoogte te houden. en dat wordt gewaardeerd. maar sòms zijn andere dingen even belangrijker en dat geldt OOK voor vakantie.
    liefs, jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alida

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 207021

Voorgaande reizen:

14 Januari 2008 - 24 Februari 2011

Aan't werk in Moldavië

Landen bezocht: